تلفیق ظرافت فناورانه و استحکام سخت‌افزاری در هامر




گویی برخی خودروها تنها برای جاده و کوهستان ساخته شده‌اند و انگار به دلیل برخورداری از انبوهی از امکانات و در عین حال قدرت و استحکام چشمگیر استفاده از آنها در داخل شهر چنگی به دل نمی‌زند. HUMMER H2 از این دسته خودروهاست که در حال حاضر و در بازار آمریکا و اروپا و به عنوان یکی از خودروهای برتر در کلاس خودروهای شاسی‌بلند کوهستانی و جاده‌ای به شمار می‌آید.

HUMMER H2 نسل ارتقا یافته‌ای از مدل نخست خود است با این حال نکته جالب توجه این است که تلاش شده تا حد امکان به زیبایی و افزایش امکانات و گزینه‌‌های داخلی آن توجه شود تا HUMMER H2 که اصولا خودرویی با ساختاری خشن و مستحکم است، به خودرویی جذاب برای سفرهای بیرون شهر بدل شود.
هامر محصول جدید خود یعنی HUMMER H2 را چند سال پیش معرفی کرد اما به نظر می‌رسد کمی زمان برد تا در بین علاقه‌مندان به خودرو جای مناسبی برای خود باز کند.اکنون این خودرو یکی از اصلی‌ترین پیشنهاداتی است که به علاقه‌مندان به خرید خودروهایی در این کلاس ارائه می‌شود. مارتین والش، مدیر عامل شرکت خودروسازی هامر می‌گوید: HUMMER H2 نه تنها از حیث ایمنی بلکه از نظر راحتی و جذابیت و بخصوص افزایش امکانات و گزینه‌‌های داخلی، همگان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. این خودرو دارای موتور تمام آلومینیومی 8 سیلندر با حجم 2‌/‌6 لیتر است که با 393 اسب بخار قدرت توانایی حرکت و مانوردهی در سطوح صعب‌العبور را دارد. استفاده از آلومینیوم در ساخت بلوک سیلندرهای خودرو تأثیر زیادی بر کاستن از وزن نهایی آن داشته است حال آن‌که معمولا در خودروهایی از این دست به دلیل ابعاد قابل توجه موتور با وزن قابل توجهی روبه‌رو هستیم.

همه چیز فرق کرده است
ادامه مطلب ...

ترفند جدید مخفی سازی فایلها در گوشی های سری N نوکیا



ترفند مخفی سازی فایلها در گوشی های سری N نوکیا

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و…) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!

ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند ، عبارتند از:
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N9 3,N93i,N95,N800,N810

برای مخفی سازی فایل های خود:
وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.
اکنون با زدن کلید سمت راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار دهید.
داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را kar20 یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
اکنون از این دو پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها به Videos و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی مسیر زیر را تعیین نمایید و OK کنید.

ادامه مطلب ...

علل علاقمندی نوجوانان به هک

علل علاقمندی نوجوانان به هک
فضای سایبر > جرایم سایبر  - همشهری آنلاین:
چند درصد از نوجوانان به هک علاقمندند؟ چند درصد از آن‌ها واقعا به هک دست می‌زنند؟ اهداف مورد علاقه هکرهای نوجوان چیست؟ آیا در این علاقمندی تفاوتی بین دختران و پسران است؟ انگیزه آن‌ها از دست زدن به چنین اعمالی چیست؟

به گزارش ایسنا، فرقی نمی‌کند هک علیه دارایی‌های معنوی یک شرکت، حساب بانکی یا صفحه فیس بوک انجام شود؛ وظیفه ما به عنوان افراد فعال در زمینه امنیت فن‌آوری اطلاعات، جلوگیری از ادامه فعالیت‌ هکرهاست. ما باید به کودکان و نوجوانان خود آموزش دهیم که مهم نیست که آن‌ها در انجام هک تمایل به آزار کسی ندارند، بلکه دسترسی غیرمجاز به دارایی‌های آنلاین افراد یا شرکت‌ها نادرست و غیر قانونی است.

ادامه مطلب ...

ویندوز ۸ در راه است !

اگر جزو کاربران علاقه‌مند نرم‌افزار باشید، حتما باخبر شده‌اید که پروژه جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 8 مدت یک ماه است که در سایت‌های مختلف اینترنتی منتشر شده و نسخه‌های آزمایشی این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار گرفته است. از آنجا که ترفندسیتی نیز همگام با دنیا پیش می‌رود، قصد داریم امروز اولین ترفند سیستم‌عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 8 را در اختیار شما قرار ‌دهیم.

همان طور که می دانید نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که امکان ایجاد یک درایو مجازی در ویندوز را برای کاربران فراهم می‌کند.

به کمک این نرم‌افزارها کاربران می‌توانند کپی (ایمیج) تهیه شده از لوح‌های فشرده همچون سی‌دی و دی‌وی‌دی را بدون نیاز به رایت اجرا کنند.

ادامه مطلب ...