چگونه پسورد ID فراموش شده و یا دزدیده شده خود را برگردانیم ؟

اگر شما پسورد ID خود را فراموش کرده اید و یا به این نتیجه رسیده اید که فرد دیگری آنرا تغییر داده است و فکر می کنید دیگر نمی توانید از آن ایمیل استفاده کنید هرگز نگران نباشید زیرا :

شما به سادگی می توانید پسورد جدیدی رابرای ایمیل خود از YAHOO در خواست کنید.

پس برای درخواست پسورد جدید ایمیل همراه با ما مراحل زیر را دنبال کنید .

1)فرض می کنیم ایمیل SetarehSorkh_Test همان ایمیلی است که پسورد آن را فراموش کرده ایم. پس به برای در خواست پسورد جدید مطابق شکل به صفحه یاهو میل(Yahoo! Mail )مراجعه کرده و در قسمت پایین صفحه سمت راست بر روی گزینه Forgot your password کلیک کنید .
حال باید اطلاعاتی که در زمان ثبت ایمیل در اختیار یاهو قرار دادید را بار دیگر وارد کنید ( این اطلاعات شامل سال تولد و زیپ کد و کشور می باشد ) این اطلاعات را همواره به خاطر بسپارید و هرگز آنرا در اختیار فرد دیگری قرار ندهید . یکی از ساده ترین راه دزدی ID از افراد تازه کار تغییر پسورد ID یادشده توسط کسی است که ID توسط وی ساخته شده و به این اطلاعات دسترسی دارد پس در حفظ آن بکوشید .

3)حال مطابق شکل ID خود را که پسورد آن را فراموش کرده اید در این محل بنویسید. و گزینه Get New Password را کلیک کنید تا به صفحه جدیدی بروید.
5)در صورت دادن پاسخ صحیح یاهو پسورد جدید دیگری را مطابق شکل زیر در اختیار شما قرار می دهد .که از این به بعد پسورد شما همین پسورد جدید است .
FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="
از آنجائیکه به خاطر سپردن پسورد پیشنهادی چندان راحت نیست بهتر است بلافاصله آنرا تعویض نمائید که آموزش اینکار در مباحث پیش مطرح شده بود .

از این روش میتوانید برای پس گرفتن ID دزدیده شده خود از هکرهای تازه کار استفاده نمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد