آموزش ترفند برای تمام نشدن کارت اینترنت

 

با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه امروز یه ترفند عالی براتون دارم ترفند کارت اینترنت

با این ترفند شما از یه کارت 10 ساعته یا..... میتونید 60 یا 90 ساعت استفاده کنید  نظرتون چیه؟

خوب و اما آموزش "

1-      اول به منوی استارت میروید و برنامه Run  را اجرا میکنید  و مینویسید system.ini  و Enter میزنید

2-      خوب تا حالا نصف کار رو اومدید خوب حالا باید مثل تصویر کد های زیر رو در جاهای که نشان داده شده بنویسید

که من ترجیع میدم این عمل رو copy و paste کنید .......

برای copy  میتوانید از کیبورد استفاده کنید...

; for 16-bit app support

[drivers]

Wave=mmdrv.dll

timer=timer.drv

[mci]

[driver32]

 [386enh]

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024

@ number = ( 3,1,4,1,5,9)

@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )

$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )

woafont=dosapp.FON]

woafont=dosapp.FON

EGA80WOA.FON=EGA80850.FON

EGA40WOA.FON=EGA40850.FON

CGA80WOA.FON=CGA80850.FON

CGA40WOA.FON=CGA40850.FON

3-      حالا از منوی  File گزینهSave  را انتخواب کنید و روی Yes  کلیک کنید .

4-      به نظر من همش رو پاک کنید و نوشته های بالا رو جاشون بزارید اینجور بهتره

کار تمام شد ...به همین سادگی

توجه : این فرمان برای اجرا شدن بستگی به ISP شما دارد ( شرکتی که به شما اشتراک کارت داده است ) اگر اون

شرکت در پیتی باشد که به نظر من خیلی از شرکت های ایرانی اینگونه هستند این فرمان100% در تمامی ویندوزها اجرا میشود و اگر یه کمی مثل من خوشانس باشید از یک کارت 10 ساعته میتونید 90 ساعت استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد