پیام تبریک مدیر به مناسبت عید سعید قربان

Image result for ‫تبریک عید قربان‬‎

عید سعید قربان
عید بندگی در پیشگاه یگانه خالق هستی
بر شما بهترین ها مبارک باد.

فلسفه حجاب در نگاه شهید مطهری

فلسفه حجاب در نگاه شهید مطهری

 

 

در نوشتار پیش‌رو سوزنچی به بیان فلسفه حجاب در نگاه شهید مطهری می پردازد. از نظر وی حجاب ۴ فلسفه دارد؛ ۱-آرامش روانی۲-حفظ ارزش و بالا بردن احترام زن ۳-استحکام پیوند خانوادگی ۴-استواری اجتماع.

ادامه نوشته

پیام تسلیت مدیر به مناسبت ایام سوگوارم اباعبدالله

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

ایام سوگواری امام خوبان سالار شهیدان بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد.

مدیر وبسایت حجاب گوهر ناب

پیام تبریک مدیر بمناسبت عید سعید فطر


عاشقان عیدتان مبارک باد

سالروز وفات حضرت معصومه (ع) تسلیت باد

تفسیر آیه 60 سوره نور

سوال

لطفا تفسیر و معنی آیه 60 سوره نور:"وَ الْقَواعِدُ مِنَ النِّساءِ اللاّتی لا یَرْجُونَ نِکاحًا فَلَیْسَ عَلَیْهِنَّ جُناحٌ أَنْ یَضَعْنَ ثِیابَهُنَّ غَیْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزینَةٍ وَ أَنْ یَسْتَعْفِفْنَ خَیْرٌ لَهُنَّ وَ اللّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ‏‏" را به من بگویید؟

 

پاسخ

 

 معنی این آیه با توجه به آیات قبل که درباره حجاب و پوشش زنان است روشن می‏شود. در آیات قبل طرز لباس پوشیدن ـ نگاه، آداب ورود به منازل و اتاقهایی که زن و شوهر در آنجا هستند، بیان شده است.

این آیه شریفه پوشش و حجاب زنان سالخورده را استثنی نموده است و می‏فرماید: زنان سالخورده‏ای که از سن ازدواج آنها گذشته باشد و دیگر امیدی به ازدواج ندارند گناهی بر آنان نیست که لباسهای روئین خود را بر زمین بگذارند، در حالی که خود را آرایش و زینت ننموده باشند .

ادامه نوشته