اختصاص یک برنامه خاص به کلید multimedia در گوشی نوکیا n79

همان طور که می دانید نوکیا دارای تولیدات بسیار گسترده و متنوع با سیستم عامل های متنوع می باشد .  یکی از بهترین گوشی های تولیدی نوکیا که سایت موبایل ها دات کام هم این گوشی را به تمام دوستانی که قصد خرید گوشی سیمبیان از نوع s60v3 را دارند پیشنهاد می کند گوشی کامل و بی کم و کاست N79 از سری N و با سیستم عامل S60v3 از شرکت نوکیا می باشد . به علت اینکه معرفی کامل  این گوشی در بحث سایت موبایل ها دات کام  نمی گنجد اما برای دوستانی که قصد خرید یک گوشی کامل و ارزان را دارند و یا قصد مهاجرت از جاوا به سیمبیان را دارند با  چند توضیح سطحی و مختصر به ادامه بحث خودمان که ترفندی مفید برای این گوشی است می پردازیم .

نوکیا N79 که دارای دوربین 5 مگاپیکسل با لنز کارل سایز ، صدای استریو با 2 عدد اسپیکر با کیفیت و خروجی صدای بلند و راضی کننده و از همه مهمتر بسیار با کیفیت ، صفحه نمایش 16 میلیون رنگ ، کارت حافظه 4 گیگابایت همراه گوشی ، جی پی اس ، وایرلس ، fm transmitter ( انداختن آهنگ بر روی موج رادیو ) ، 3 قاب قابل تعویض به همراه گوشی ، تعویض خودکار تم با عوض شدن قاب گوشی ،  سنسور شتاب سنج و بسیاری امکانات دیگر می باشد . همان طور که می بینید نوکیا واقعا برای n79 چیزی کم نگذاشته است !

حال امروز قصد داریم ترفندی کاربردی را برای این گوشی و دوستانی که از این گوشی فوق العاده استفاده می کنند معرفی نماییم . این ترفند بر روی نوکیا n79 تست گردیده است و احتمال کار کردن بر روی گوشی های هم رده این گوشی یعنی n78 هم وجود دارد . دوستان n79 دار همان طور که می دانید دکمه ای به حالت بیضی مانند و رنگ نقره ای بر روی این گوشی وجود دارد که به Multimedia Key معروف است .

با فشردن این دکمه شما می توانید به امکانات Multimedia گوشی خود مانند موزیک ها تصاویر و ویدیوها و … دسترسی پیدا کنید . اما شاید عملکرد این دکمه برای شما  آنچنان هم ضروری نباشد و در فکر بودید ای کاش راهی وجود داشت تا بتوانیم عملکرد این دکمه را تعویض نماییم . متاسفانه به صورت پیشفرض حالتی برای تغییر عملکرد این دکمه وجود ندارد اما سایت موبایل ها دات کام قصد دارد با ترفندی کاربردی امکان تعویض عملکرد این  دکمه را برای دارندگان و دوستداران این گوشی محبوب فراهم کند . پس مطابق آموزش ما پیش بروید تا به مشکل بر نخورید . برای خواندن آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

ابتدا نرم افزار Jbak task man 1.37  را از انتهای پست  دانلود نمایید. ( برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد )

پس از نصب نرم افزار همان طور که در تصویر زیر می بینید گزینه menu را انتخاب نمایید . حال از منوی باز شده گزینه شماره 4 یعنی  Settings را انتخاب نمایید .

حالا  گزینه شماره 1 یعنی program settings را انتخاب کنید .

حالا از صفحه جدید باز شده گزینه های Show hidden apps و Show all apps را با جوی استیک انتخاب کنید تا علامت دار شوند .

حال گزینه Ok را  انتخاب نمایید  . می بینید که به صفحه اصلی نرم افزار باز می گردید . حالا دوباره گزینه menu را انتخاب نمایید اما این بار گزینه شماره 6 یعنی Tools را انتخاب نمایید .

ر صفحه جدید باز شده گزینه اول یعنی Apps launch را انتخاب نمایید .

حال در این صفحه کلمه Any را تایپ نمایید . پس از آن 2 نرم افزار که با کلمه Any آغاز می شوند پیدا می شود . حالا Anykey settings را انتخاب نمایید .

مطابق شکل زیر وارد  صفحه جدیدی می شوید . حالا جوی استیک را فشار دهید و گزینه change را انتخاب نمایید .

می بینید که تمام نرم افزارهای روی گوشی شما لیست می شود . حالا نرم افزار مورد علاقه خود را انتخاب نمایید تا از این به بعد با زدن کلید Multimedia گوشی نرم افزار مورد علاقه شما اجرا شود . بهترین استفاده از این کلید برای اجرای mp3 player یا نرم افزارهایی که استفاده زیادی از آن می کنید می باشد .

موفق باشید . 

 

دانلود نرم افزار Jbak task man 1.37  با حجم 178 کیلوبایت ( برای نصب احتیاج به ساین دارد )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد