ساخت دامین رایگان TK

می خوام یه آموزش کوچولو درباره ساخت دامنه رایگان بدم . قبل از اون بهتره به این مطلب توجه کنید! اگه وبلاگتون تو یه سرویس دهنده رایگان مثل Persianblog یا Blogsky یا هر چیز دیگه ای هست ، بهتره از این کار صرف نظر کنین چون google دیگه مطالبتون رو پیدا نمی کنه ( ارزش سایت شما با TK سنجیده میشه و هیچ لینکی به وبلاگ اصلی تون داده نشده )

ولی اگه باز هم میخواین از TK و امثال اون استفاده کنید ، ادامه رو بخونید
اول از همه برید به سایت
www.dot.tk ودر قسمتی که نوشته register a new domain اسم مورد نظر رو بنویسید و رو OK کلیک کنید
اگه این اسم ثبت نشده باشه شما میرین تو صفحه بعد ( قسمت دوم ) در این صفحه در کادر Your current web address آدرس کامل سایت یا وبلاگتون رو مینویسید .
مثلا:
http://test.blogsky.com http://www.free-host.com/test/index.htm
بعد از این کار در قسمت Website description توضیح کاملی از سایت خودتون رو بنویسید
از قسمت Please select the category that fits your website نوع وبلاگ رو هم مشخص کنید. مثلا
Music
بعد از آن باید زبان رو انتخاب کنید که بهتره بهش دست نزنید!
در مرحله سوم شما باید کلمات کلیدی سایت خود را در جاهایی که مشخص شده وارد کنید. سایتی که مثلا در باره موسیقی و آموزش گیتار و . . . هست باید این کلمات رو به انگلیسی و فارسی وارد کنه تا گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر بتونن سایت رو پیدا کنن
بعد از این کار از قسمت A closer look at your website یه چند تاگزینه رو که دوست داشتین انتخاب کنین بعد از این کار از قسمت Word verification عین کلمه ای رو که پایینش بصورت بزرگ نوشته رو تایپ میکنیدقسمت Ambassador Coupon Number رو رهاکنید و برید به سراغ مرحله بعدی ( با کلیک بر روی گزینه Continue )
مرحله آخر هم برا وارد کردن اطلاعات خودمونه. آدرس و کد پستی و شمار تلفن و ... که حتما لازم نیست درست باشه .چیزی که مهمه و باید درست باشه یه Email معتبر و تعیین پاسورد برای دامین هست. طبق معمول پاسورد رو هم باید دو بار بنویسید. برای وارد شدن به قسمت تنظیمات دامین باید در صفحه اول رو گزینه MYtk کلیک کنید. بعد از اون آدرس ایمیلی رو که در مرحله آخر وارد کرده بودید به همراه پاسوردی که داده بودید رو وارد میکنید و وارد کنترل پنل دامین Tk خود میشید. همه چیز تموم شد. شما صاحب یک دامین TK رایگان هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد